tisdag 12 januari 2010

Sorgligt värre...

Jag saknar dig och Ella redan Hanna! Men kul att du oxå skrivit ditt första inlägg i våran läckra blogg! Jag tror att jag kommer att blogga mer på denna än på min andra. Eller på båda. Vi får se vad det blir. Ja, det där med damm i lägenheten är ju inte så värst kul kanske. Jobbigt att behöva duscha på jobbet oxå! Men tänk vad fint det kommer att bli sen. Så det kanske är värt det.

Idag fikade jag med Sandra, Jonna, Linda, Kattis, Elle och Sofie. Det var sista fikan med dessa tjejer på mycket länge. Jag kan inte riktigt fatta att jag kommer att åka på onsdag! Och inte komma hem fören till sommaren! Det är helt sjukt. Men sant! Ja tjejer. Om några dagar så kommer mitt första inlägg från Kalifornien. Det ni! Tänk vad fantastiskt att vi alla kommer att kunna samla våra små eller stora tankar på denna sida fast vi är på tre helt olika ställen i världen. Dock är ni i samma land, men ändå. Är det inte fantastiskt?

Jag har en liten omröstning till er. Jag tänkte att jag skulle min första dag i Cali inhandla en ny klänning på den bästa affären ever, Forever21 och jag har kollat lite på deras sida. Så nu vill jag bara veta vilken av dessa tre klänningar som ni tycker kan passa bra de första dagarna i skolan? Eller den första kvällen på utestället? Man måste ju vara snygg där nere första tiden så att man gör ett bra intryck på boysen. Har hört att de flesta är rätt heta =)

Okej Girls, så vilken är finast?





Puss

/Frieda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar