tisdag 12 januari 2010

Time to say goodbye

God afton!
Jag har varit lite dålig på att skriva nu men jag får ta och skylla på att jag haft långa dagar på jobbet. Detta blir ett kort inlägg men klockan är mycket och denna dam ska upp klockan 4 på morgonen för att jobba.

LYCKA TILL FRIEDA och ha en bra resa! Jag kommer att tänka på dig och du måste alltid tro på dig själv. Jag tror på dig och vet att du kommer att lyckas. Satsar man inget så vinner man heller inte.

Jag tycker du ska ha den sista klänningen i skolan och den mellersta på festen! Forever21 är en jättebra sida! Har de affärer i L.A? I så fall lär jag ju komma över med väskan tom när jag hälsar på dig! Jag ringer dig på morgonen och lyckoönskar dig!

Jag har också en medkänsla för min kära Hanna som måste köra ungkarlstvätten över handfatet haha =) Kan du inte ta en bild på badrummet hur det såg ut före och efter. Vill så gärna se resultatet.

Nu åter till bädden!
Ella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar