tisdag 12 januari 2010

Sista inlägget från little Sweden...

Ja folks, då var det snart dags! Om mindre än ett dygn så går planet till det stora landet. Känslorna just nu springer runt i mig som bara den. Men jag hoppas att allt kommer att gå bra. Det kommer säkert att finnas stunder då jag saknar allt här hemma och folket jätte mycket samtidigt som det lika säkert kommer att finnas stunder då jag inte ens saknar nåt över huvud taget. Men så är det ju.

Jag kommer att ta med mig datorn som handbagage och plocka upp den när jag väntar i New York. Så då ska jag försöka att skriva ett litet kort inlägg och kanske om jag lyckas lägga upp en liten bild...

Jag ska försöka att få lite sömn, men vet inte om jag lyckas. Men det kan ju vara bra att få sin skönhetssömn liksom.

Vi hörs på andra sidan Atlanten!

Puss och Kramiss

/Frieda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar