måndag 11 januari 2010

Lång dag!

Hejsan!

Idag är det måndag och det har varit en lång dag. Började klockan nio och kom hem nu 19.30! Idag har de påbörjat renoveringen av vårt badrum. Det kommer att bli jätte fint när allt är klart, men vilket jävla projekt! Började i morse med att jag fick stå och tvätta av mig i diskhon KUL! När jag kom till jobbet fick jag dusha där, så kommer det vara nu de tre närmsta veckorna. Dusha både på jobbet och på träningen det är så det kommer att bli! På helgerna får vi gå ner till ett dushrum några hus längre bort heheh.. Fy fan!

Nu e jag hemma iaf, och dammit är det som bara den... Damm överallt.. Tur att vi inte är dammallergiker, men vi lär ju bli det. Nej skämt å sido, nu ska jag inte vara så negativ.

Nej, nu ska jag faktiskt ta och titta lite på tv är väldigt trött.Jag kommer att skriva lite mer de närmsta dagarna! Saknar er, Ella och Frieda...

Puss & Kram / Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar