tisdag 11 maj 2010

Tenta mooode - inte roligt!

Hej Ella och alla andra! Nu skriver jag på svenska. Ella ville att jag skulle göra det, så då gör jag det. De som inte förstår vad jag skriver får ta Google translate eller nåt. Det kan man ju göra, eller hur? Ja du Ellis, nog pratat om Heidi. Nog för att jag ev vill operera mina bröst, så vill jag INTE ha så stora. Det är ju inte spec snyggt. Och när jag har varit här i O.C och sett rätt många fejk brudar med sönderblonderat hår, för stora tuttar för en för liten kropp och ja läppar som är sönder sprutade så har jag faktiskt tro det eller ej börjat tänka om, jag vet inte om jag vill förstora mina tuttar längre, även om det ligger där under och gror. Åh, ja det tåls väl att tänkas på tills det finns cash för att göra det, vilket inte lär inträffa på ett bra tag.

Jag tänkte att jag skulle ge dig ett uppdrag Ella, men jag vet inte vad som blir bra. Hmm, har du nåt uppdrag du kan ge mig? Min hjärna är ganska tom för tillfället tyvärr. Men om jag skulle komma på något så lovar jag att posta det här! Jag har i alla fall ett löfte till dig och alla andra där hemma som alltid eller ofta har sett mig som en liten blekfis. Efter skolan är slut så ska jag pressa, pressa och pressa och bli brun och fräsch och visa er att lilla Frieda kan allt få färg om hon vill! Jag kan ju inte ha vart i California i ett halvår och inte blitt brun! =)

Vi hade lite "graduation" party för de Internationella studenterna häromdan. Det kändes lite skumt för mig som bara vart här en termin och kanske ska tillbaka, att vara på en sån ceremoni. Men man fick ett litet diplom, lite god mat och dryck och ja det var ett trevligt avbrott i studierna helt enkelt! Som det står i överskriften så är det Tenta mode som infinner sig just nu då det nästa vecka är två stora slut tentor, två Final papers och så min teater uppvisning! Det är nog det roligaste finals, och det jag sett fram emot mest under terminen! =)



Nej nu ska jag nana, eller skriva klart min pjäs analys. Och jag borde verkligen gå och lägga mig tidigare och få mer sömn, då jag märker på både min hud och min kropp att jag får alldeles för lite sömn. Jag börjar få stora grå ringar under ögonen och ojämnheter i huden, samtidigt som min kropp är svag och säger ifrån på andra olika sätt. Känslo mässigt går det upp och ner väldigt snabbt. Vilket inte är jätte bra det heller. Kanske beror på så icke varierande kost och dåliga matvanor och alldeles för lite ätande. Men men, det lär det väl bli ändring på när man kommer hem till mamsen igen!

Vi hörs snart igen! Jag skriver mellan mina tentor och inlämningar! Ska bli kul att komma hem oxå Ella! Då ska vi partaja och ha det mysigt! Pöss!

//Frieda *

2 kommentarer:

  1. Snart kommer du.wiiie. I sommar får du komma till mig i Angered istället för Högsbo och pimpla vin vid min franskabalkong.

    Alltså det där med bröst... Tror inte du behöver oroa dig, det finns jätte mycket duktiga kirurger som gör jätte fina silikonbröst som ser helt naturliga ut.

    Lycka till med allt nu på slutet. Puss!

    SvaraRadera
  2. Va, ska du flytta till Angered? Har du fatt en lagenhet dar? Va roligt!! jag kommer att hanga hos dig mkt! u can bet on it! ar det forsta hand, eller andra hand? hur som helst, GRATTIS! Ha ha, ja jag vet. Det finns oxa andra inlagg som man kan gora som ser mer naturliga ut an silikon, typ macrolane eller gele hallon. Sa det finns en del att tanka over.

    Jag ska se till att lycka till med allt sa gott jag kan.

    Vi syns snart!!

    PUSS

    SvaraRadera