tisdag 2 februari 2010

Snöstorm!

Jaaa så är det, snöigt, blåsigt, kallt och åt helvete så är det faktiskt. nu längtar jag änna till sommaren! Idag har jag vart hemma från jobbet eftersom jag är sjuk, kommer vara hemma i morgon också. Det är segt att vara hemma, jag längtar till att komma tillbaka till jobb igen.

Idag har jag som sagt inte gjort något eftersom jag inte mår så bra, jag legat framför tv:n hela dagen . Nu sitter jag i köket och bloggar och tittar ut genom fönstret, det är helt snötäckt ute och träden står och vajar. Ser nästan ut som träden ska falla vilken sekund när som helst.

Det ska bli skönt att vi ska flytta till Lund snart eftersom jag har mitt jobb där. Inte för att det är så jobbigt att pendla mellan Eslöv och Lund men ändå. Lite jobbigt har de allt vart om jag ska va ärlig. Inte det att det tar lång tid utan mer att tågen är försenade nu när det är sånt snökaos .

Ne, nu måste jag till affären och handla mat eftersom karln min inte kan gå. Lite jobbigt att hoppa på kryckor ner till affären i detta väder. Känner mig dock inte så motiverad till att gå till affären, de ända som skulle locka mig är att jag är hungrig och vill ha mat !!!!

Ne , hörs i dagarna...

Puss å kram från ett snöigt eslöv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar