tisdag 2 februari 2010

I nöd och lust



Fick ett så roligt samtal idag från Christina som gjorde min dag. Denna mystiska tjej har tillsammans med sin karl gått och gift sig i hemlighet! Gratulerar och länge leve det nu gifta paret Sandberg. Nog tycker jag det är synd att det inte blev något bröllop som man kunde gå på men jag känner dig allt så väl att jag förstod att något större bröllop inte var så aktuellt för din del. Nu får jag allt tänka ut något fint att ge er och vi ska absolut komma ned till er när solen börjar titta fram igen. Grattis igen nu väntar jag bara på samtalet när det är dags för bebis! =)

Hoppas att du kryar på dig snart igen Hanna! Och jag måste instämma i Christinas önskemål om bilder från L.A då vi är två som inte har facebook =)

Kärlek Kärlek Kärlek
//Ella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar