lördag 9 januari 2010

Ett bevis på dagens plus...


Ja Ella, jag ville ju visa alla andra just hur fin min rosa eller korall klänning verkligen är, så här har ni bildbeviset. Även om jag personligen har sett bättre ut. Men men, man kan inte alltid vara på topp. Jag har en utmaning till dig och Hanna. Försök hitta ett lika fint kap på rean, om det nu är nån rea kvar. Lägg upp det här så får vi se vad ni hittat. Kanske inte så roligt men ändå nåt. Fan, vi måste ju ha en första liten utmaning eller ett litet uppdrag, eller? Jag tänker i alla fall lista topp 3 bäst klädda imon på min fest. 3 tjej outfits och 3 kill outfits. Så får ni tycka till vilken ni gillade bäst, ok?

Fan, det är massa konstiga ljud utanför. Bilar som kör runt och det låter en massa. Men det kanske bara är jag som börjar bli lite trött eller inte och hör i syne. Vi får väl se vem som bloggar först nästa gång...

Puss och Kram och Godnatt!

/Frieda

1 kommentar:

  1. Jepp det blir en utmaning då rean är så dålig och utplockad. Men något måste man väl kunna hitta =)

    /Ella

    SvaraRadera