lördag 20 februari 2010

Jimmy Dean och våfflat hår



Nu var det snart en vecka sedan sista inlägget. Jag undrar också vad som hänt med Hannas och Friedas bloggande! =)

Igår var jag på Susannes 80-tals fest. Jag gick hem till Frida innan för att oss. Medan vi var i full gång med våffeltången så reflekterade över att det måste varit otroligt roligt att vara i sina bästa år under detta fantastiska årtionde. Tänk alla starka färger, dessa underbara frisyrer och en era med Jackson, Madonna och Cindy Lauper. Man kan inte bli annat än glad! Väl på festen hade alla helt otroliga utstyrslar. Det var mycket folk och i vimlet syntes alla från Lili & Susi, Skidåkarna från sällskapsresan, pudelrockarn, porrskådisen till jympatjejerna! Fan vad roligt det är när alla går in för ett tema och lägger ned tid på sina kostymer. Det var en jätterolig fest och jag och Frida är nu inne på att ordna en fest med 70- tals tema någon gång framöver! Vad tycker ni om det? Eller är det någon som har ett annat bra förslag? Kommer ni ihåg låten "Jimmy Dean" med Troll? En låt som jag totalt glömt bort som spelades igår. Jag tror att detta var min första LP singel som barn! I LIKE!











Synd att jag inte var flitigare med kameran denna kväll!

Idag skulle jag egentligen discobowlat med Martin , Nadia och Aymen men det är nog rätt problematiskt att ta sig dit i detta vädret så vi tar en melodifestivalsafton ikväll istället.

Hörs senare!
//Ella

5 kommentarer:

  1. Shit sexig outfit :)

    Blogga! Hur orkar ni, kvinnor!

    SvaraRadera
  2. Vi orkar allt! Snart ses vi och det ska bli så kul =) Party in Borås! Inget tema där va? haha

    Puss puss

    SvaraRadera
  3. Du e het ^^

    Ella heter du va, vilken pudding :P

    SvaraRadera
  4. Hej lili...sussi(Frida) här...hehe!! Jag röstar för mera temafester nu i vår. Kram

    SvaraRadera